Péče o mou mastnou a problematickou pleť 2017

Ahoj ♥
Jednou už jsem Vám psala článek o mé pleti, který si můžete přečíst ZDE. Dneska to bude přesněji o tom, jak se o pleť starám večer, jak se odličuji apod. Jak už jste si mohli přečíst, pleť mám problematickou a hlavně mastnou, takže dnes asi úplně nepotěším majitele suché pleti. Ale i přesto, jdeme na to!





1. Já se odličuji a moji péči o pleť provádím většinou večer před a po sprše. Začínám tím, že celou pleť důkladně odlíčím micelární vodou od Mixy za pomocí vatových tampónků. Tato micelární voda neštípe ani na pleti ani v očích a odličuje skvěle řasenku, makeup prostě vše co není voděodolné.








2. Potom pleť dočistím touhle čistící vodou od aknelotu. Na problematickou pleť je skvělá.  Značku mám odzkoušenou. Je levná, seženete ji v drogérii a výsledky jsou skvělé! Tímhle ale odličuji jen zbylý makeup, nikoli oči!







3. Následuje čistící pěna. Tu používám konkrétně od Ryoru a musím říct že mi nikdy nic nevyhovovalo víc. Mám asi už 3. balení a v pondělí si jdu pro nové :D Krásně pění a pleť nechává krásně čistou. Pokud máte pleť problematickou a nevíte si s ní už rady, běžte do toho! Za cca 119 Kč je to opravdová bomba!






4. Občas ještě před krémem našplíchám na obličej tuhle růžovou vodu, kterou jsem si kupovala v Bulharsku. Na tuto vodu jsem si ještě nestačila udělat názor a to jsme už v polovině ty flaštičky. Střídám jí ještě s růžovou vodou od Avonu, kterou jsme si ale oblíbila a mám doma už 2. balení! Určitě se po ni mrkněte.




5. Další strašně důležitou součástí péče o pleť je krém. Neznamená že když máte mastnou pleť že není třeba hydratovat. Já když byla mladší, tak jsem si to myslela a je to špatně! Používám tento krém od Neutrogeny, který není moc mastný, takže potom nemám tak lesklou pleť. Poslední dobou jsem si také oblíbila zinkovou mast na problematickou pleť z lékárny. Sice není úplně nejvoňavější, ale pomohla mi s flíčkama po akné.











6. A jako poslední nesmím zapomenout na nějaký ten relax v podobě masky. Já mám druhé balení této šedé masky od Avonu, u které mám pocit, že pomáhá na začervenalá místa nebo pupínky. Maska je příjemná, pleť nevysušuje, ba naopak. Z této řady jsem měla i peeling, který taky můžu vřele doporučit!





Tak toto by bylo vše, důležité je řídit se jednou věcí! I MÉNĚ JE NĚKDY VÍCE! ♥










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky