10 způsobů jak využít kokosový olej

Ahoj ♥
Dnes jsem si pro Vás připravila stručný článek o tom, jak využít kokosový olej. Kokosový olej se stal součástí mého každodenního života a proto se s Vámi podělím o mé zkušenosti s jeho využitím ♥





♥ Maska na vlasy ♥
- Pokud máte suché vlasy jako já, jednou za čas si dejte na vlasy kokosový olej, ale pouze do délek. Ten potom pořádně umyjte z vlasů, aby nebyly zase mastné. Tuto masku dělám zhruba 1x týdně

♥ Zábal na nehty ♥
-  Kokosový zábal na nehty je pro mě skvělá volba, když moje nehty nejsou v kondici. Dám si na kousek kapesníčku nebo tampónku kokosový olej a nehet zabalím do alobalu. Nechám působit zhruba 15 minut, a poté zábal sundám.

♥ Hydratace suché pleti ♥
- I u mé mastné pleti se stane že mám na obličeji suchá místa. Na to nepoužívám můj klasický krém, ale postižené místo namažu troškou kokosového oleje.

♥ Olej na rty ♥
- Poslední dobou se mi často stává že mám hodně suché rty, na stole mám po ruce malý kokosový olej a vždycky když mám suché nebo popraskané rty, natřu je právě kokosovým olejem.Musím říct že funguje skvěle. Nesmíte tam toho dát ale moc.

♥ Bělení zubů ♥
- Sice nechutné, ale účinné. Stačí když si na Váš kartáček (nebo klidně mějte dva, jeden na kokos a druhý na normální čištění) namočíte do kokosového oleje a vyčistíte si s ním zuby. Musím říct že rozdíl je poznat zhruba po týdnu!

♥ Příprava jídla ♥
- Kokosový olej nemusí sloužit pouze jako kosmetický přípravek. Právě kokosový olej můžete využít např. při přípravě palačinek!

♥ Bělení flíčků po akné ♥
- Toto jsem se dočetla poměrně nedávno na internetu. Stačí když si na Vaše flíčky po akné budete 2x denně mazat kokosový olej, ale s mírou! Flíčky by během pár týdnů měly být mnohem světlejší.

♥ DIY peeling na tělo ♥
- Toto DIY je velice jednoduché! Pouze smíchejte hnědý cukr s kokosovým olejem. Nebo pokud máte doma kávovar, tak to, co Vám zbude ve filtru smíchejte s kokosovým olejem. A máte peeling na světě!

♥ Masáže ♥
- Když jsme byli na školním výletě, tak kamarádka mé druhé kamarádce dělala masáže, ale předtím si natřela na ruce kokosový olej. Nemohla si masáž vynachválit!

♥ Hydratace pacek Vašich mazlíčků ♥
- Pokud máte doma psa a nebo kočku, určitě se někdy stalo, že měl popraskanou kůži na tlapkách. Kokosový olej jednoduše na packy vmasírujte a tím budou rázem hydratované!


Tak to bylo zase trošku něco jiného než o kosmetice. Doufám že se Vám článek líbil a dolů do komentářů mi napište, jestli znáte nějaké další způsoby využití kokosového oleje ♥





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky