Souboj tekutých rtěnek - Dermacol vs NYX

Ahoj,
všechny vás vítám po delší zpět na mém blogu. Rozhodla jsem se pro vás otestovat dvě rtěnky, které si jsou docela podobné a pohybují se celkem i ve stejné cenové relaci. O jakých rtěnkách konkrétně mluvím? Čtěte dál!




Přesněji se dneska budeme zajímat o rtěnku od Dermacolu - Matte Mania v odstínu 12 a o NYX - Lip Lingerie v odstínu 06 Push-up.
Tyto rtěnky jsem se snažila prozkoumat co nejvíce a snažila sledovat tyto věci:

- vzhled rtěnky
- cena / výkon
- aplikace
- výdrž během dne
-vrstvení
- odlíčení

Dermacol - Matte Mania - 12
Za mě Dermacol, co se týče tekutých rtěnek v drogérii, určitě vede. Už jejich 16h rtěnky jsou pecka. Tahle sice vydrží tak polovinu, ale co se týče nošení, je mnohem příjemnější. Rtěnka Má krásný decentní obal. Co se týče ceny, liší se v různých drogérií. Já ji kupovala za 149 Kč v DM drogerii, ale teď se dá koupit za 199 Kč a to ve všech drogérii. Aplikace je přijemná a kryje už v jedné vrstvě. Nehrdukovatí ani neflekatí, což je skvělé. S výdrží už to ale tak moc slavné není. Rtěnka přežije oběd i popíjení, ale intenzita barvy se začne ztrácet a rtěnka ve vnitřku rtů začne mizet. Vydrží tedy bez přetření něco okolo 4 - 5 hodin. Pak je potřeba rty poupravit. Nezoufejte ale, rtěnka se dobře vrství i po těch 5 hodinách. Nedělá žádnou krustu a furt je příjemná. Když už je čas rty odlíčit, dolů jde rtěnka snadno a bez zbytečného dření.




NYX - Lip Lingerie - Push-up
NYX rtěnky jsem zkoušela dvoje. Jejich soft matte lipcreamy a liquid suede. Ani z jedné jsem nebyla nějak odvařená. Řekla jsem si, že to ještě zkusím s Lip Lingerie. A nelituji! Rtěnka má klasické, ale přesto elegantní balení. Cena se zvýšila. Kdysi byla k sehnání za 219 Kč, teď ji Douglas prodává za 239 Kč.Já ji ale objednávala přes Notino v akci za 119 Kč. Co se týče aplikace, tahle rtěnka má plochý aplikátor, takže se s ním hůř manipuluje. Ale toto jsem schopná téhle rtěnce odpustit. Byla jsem neskutečně překvapená, když rtěnka po 5-6 hodinách nošení vypadala skvěle. Jasně po jídle je potřeba trochu poupravit detaily, ale i bez nich rtěnka vypadala furt reprezentativně. Ale když už potřebujete rtěnku poupravit, vrství se dobře a stejně jako ta Dermacol, nedělá krustu ani cucky. Při odličování spíše doporučuji dvoufázový odličovač, protože ta rtěnka fakt drží.



Zleva: NYX Lip Lingerie - Push-up , Dermacol Matte Mania - odstín 12

Pokud bych tedy měla uvažovat nad tím, jakou si koupím, raději bych šla do Lip Lingerie. Pravda že Dermacol nabízí větší škálu barev a také musím dodat že mám doma ještě odstín 17 a ten drží mnohem lépe než tento nude. Naopak NYX nabízí spíše nude odstíny, ale věřte mi, vybere si opravdu každý! A co vy? Od jaké značky je vaše nejoblíbenější rtěnka? ♥


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky