Jarní oblíbenosti / 2017

Ahoj přeji krásné pondělí a zároveň Vás vítám u mého článku. Dneska se zaměřím opět na jaro ale trochu jinak. Budou tu mé jarní oblíbenosti a povím Vám to, co na jaře úplně nejvíc zbožňuju. Doufám že i Vy stejně jako já toto období barev milujete a že si tak článek užijete :)


Květinované vzory

První co se mi vybaví při slově Jaro jsou květiny. Ty bezpochyby nesmí chybět ani na mém oblečení, teda ne tak úplně doslova. Myslím tím všelijaké květinované vzory které rozzáří každý outfitt který si vezmu. Mezi mé oblíbence patří například toto tričko z New Yorkeru nebo tyto naprosto dokonalé kraťasy z Terannovy. K sobě se tyto dva kousky sice nehodí ale věřte mi že pokud to tričko zkombinujete s riflama nebo ty kraťase doplníte o obyčejné bílé triko vznikou dva luxusní outfitty ve kterých zazáříte!


Rtěnky


Neříkám že jaro je jediné období kdy nosím rtěnky, ale v zimě nebo na podzim nosím spíš více takové nude do hněda nebo do tělových barev. Jaro a léto je pro mě období kdy se na rtech můžu vyřádit s barvama. Já jsem nikdy nebyla rtěnkový tip ale všechno to odstartovala moje velká oblíbenkyně od NYXu v odstínu Stockholm. Takže věřte že ikdyž takový strašpytel jako já vytáhne tyto rtěnky, zvládnete to i Vy. Nebojte se barev a už vůbec ne na jaře! :) 
(Na fotkách možná nevypadají tak růžově jako v reálu, ale věřte mi že ta druhá a třetí rtěnka je fakt růžová bomba!)




Horní řada zleva: Freedom Pro lipstick bare v odstínu 113 Whispers, Dermacol 16 h Lip colour v odstínu 01 a Barry M magická rtěnka odstín Genie 

Barevné linky

Ještě před pár měsícama jsem nosila jen černou linku a to jen občas. Všechno ale změnila a linkovací mánií rozjela fialová linka Vivid Brights od NYXu v odstínu Vivid Blossom. Je taková hodně nevinná ale přesto dokáže udělat parádu na očích. NYX má ještě spoustu dalších odstínů, jenž jsou na mém seznamu (např. oranžová, žlutá, zelená..). Pak jsem opět zůstala u NYXu a to tentokráte s jumbo tužkami. Jednu jste mohly vidět už v tutoriálu a to přesněji odstín Yogurt. Doma mám také ještě odstín Lavender. Sbírku barevných linek doplnily dvě tužky od Essence. Přesněji krémová světle růžová (skvělá na projasnění) a metalická stříbrná, která mi doma leží teprve pár dní, ale vřele bych ji doporučila!


Zleva: Essence longlasting eye pencil v odstínu 05 C´EST LA VIE, Essence z kolekce We are amazing v odstínu 01 be my higlight!, NYX Jumbo pencil v odstínu Lavender a Yogurt.

Barevné boty

Na co se na jaře také těším jsou tenisky, které konečně můžu po zimě vytáhnout. K mému zděšení, kdy se začalo oteplovat jsem zjistila že já vlastně žádné tenisky nemám :D a tak jsem si pořídila tyto nádherné boty od NIKE přesněji NIKE wmns Revolution 3 v této neonově oranžové barvě. Trochu jsem se bála ale přece jenom se boty hodí snad ke všemu.

Laky na nehty v pastelových barvách

Laky na nehty nosím celoročně a fakt docela často. Laků na nehty mám něco přes 60. Ale přesto si všechny pastelové nechávám až na jaro. Hodně dobrý laky dělá překvapivě Miss Sporty, za pár kaček se fakt vyplatí. Ale já vám tu ukážu moje čtyři vůbec nejoblíbenější, na které se můžu vždy spolehnout!



Horní řada zleva: Gabriella Salvete Angels enamel v odstínu 05 Wild Planet a Dermacol 5 Day Stay nail polish v odstínu 03 secret wish
Dolní řada zleva: Essence the gel nail polish v odstínu 70 grey zone a Trend It Up soft matte nail polish v odstínu 030


Barevné šperky

Tuto kategorii jsem si také oblíbila až poslední dobou.  Mám ráda výrazné barevné šperky, avšak mi příjde že u většiny z nich je cena trochu přehnaná. Ale i já tu mám pár kousků a pár levných kousků, které mě velice zaujaly :) 
Např. ten prostřední mě vyšel v Pepcu na 49 Kč. Nosím ho už minimálně 2 měsíce a nerezne nic neodpadává, prostě pecka!








Tak toto by bylo k jarním oblíbenostem vše. Jaro ve mě budí pozitivní myšlenky a všechny ty barvy okolo vám dokážou zpříjemnit den. Světlo je déle, ikdyž časový posun mi dal taky docela zabrat :D Takže už jsem úplně nadšená že je teplo a svítí sluníčko a už se nemůžu dočkat léta!
Doufám že i Vás potěšilo jaro stejně jako mě! ♥





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky