Co pro mě znamená ŽIVOT?


„Ty pláčeš? Ale proč?

Vždyť i v slze je síla.
Tak jdi a žij!“

                                                         Johann Wolfgang von Goethe





Dnešní slohová práce, kterou jsme psali v češtině, mě tak nějak donutila přemýšlet nad životem. Co vlastně pro mě život znamená? Máme možnost zažít něco neskutečného, nějaké dobrodružství. Schválně, kolik z vás si řekne že to neudělá.. ne nenapíšu mu první.. ne nepozdravím ho první.. ne prostě já první krok neudělám.. a co když právě ten váš první krok bude něco, za co budete potom vděční? Často si řeknu.. jo napíšu mu. ale potom.. nechci se mu vnucovat. Jasně, je tu určitý rozdíl mezi pokecem a už doslova otravováním.. ale nikdy nic nepokazíte když někomu napíšete. Co vy víte, třeba mu to udělá radost. Pokud máte strach že si řeknete že se mu beztak líbit nebudete.. jasně chápu to, ale je to hovadina,, protože každý člověk je hezký, takový jaký je.. prostě. začněte konat dokud nebude až moc pozdě. Až vám bude 80..90.. budete sedět v křesle a řeknete si.. kéž bych mu tehdy nenapsala, nedala mu pusu, kéž bych tam nejela a nenavštívila to místo.. dělejte tak, abyste za pár let nelitovali,. K tomuhle mi dobře slouží můj seznam míst kam se chci v životě podívat. pište si taky seznamy deníky.. pak se na to podíváte a řeknete si jak úžasný život jste měli.. nechci tady polemizovat o životě, když mi je 17.. mám ještě celý život před sebou.. ale každou vteřinou stárneme.. každou vteřinou jsme o malinkatý krůček blíže ke smrti.. tik tak.. tik tak.. utíká to vše rychle.. každá vteřina je cenná, tak ji pojďme udělat cenější a vzácnější.. žijte proto aby si někdo řekl, chci byt jako ona.. chci mít tak úžasný život jako ona.. Není ostuda, že se vám něco nepovede, chybovat je lidské..
tímhle článkem nechci poukázat na chyby co děláme v životě.. ale na to jak s ho máme vážit.
Mějte radost z každých maličkostí!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky