Recenze - Catrice The nude blossom + minitutoriál

Ahoj ♥
Dneska jsem si pro vás připravila recenzi mé nové paletky od Catrice :3 Doufám že se vám článek bude líbit a že když si paletku koupíte budete z ni mít stejně velkou radost jako já :)

Tak kde jen začnu.. Prvně musím pochválit balení, což je taky velkou součástí dojmů z paletky. ALe hlavní pro nás je obsah. Paletka obsahuje 9 stínů, jsou zde kombinace matných stínů a stínů s lehkým třpytem. Co se týče pigmentace, jasně není to kvalitka Urban Decay, Benefitu nebo já nevím čeho ještě.. Ale na drogérku si myslím že je to pigmentace slušná. Menším mínusem ale je prášivost stínů. Při aplikaci trošku opadávají pod oko, ale není to nic drastického. Cena se pohybuje okolo 139 Kč, ale v Rossmanu jsem je viděla i za 199 Kč, což je docela pálka vzhledem k tomu že za tu cenu můžete sehnat kvalitou trošičku lepší paletku 12 stínu od Makeup revolution. Takže pokud bych to všechno měla zhodnotit paletka na mě zapůsobila a vřele ji doporučuji.Ještě bych možná ale přidala nějaký světlý nude stín, který pmžu dát na celé víčko, aby se vše lépe blendilo. Paletka se prodává se myslím ve 3 nebo 4 různých variantách, ale všechny jsou nude, takže si vybere každý :) ♥ 


A teď hurá na tutoriál!




Prvně jsem na celé víčko nanesla světle růžový stín  od NYXu. Potom jsem vzala Světle hnědý stín a začala blendit. Celou dobu jsem nevěděla jaký stín použiju přes celé víčko. Nakonec na mě promluvil oranžovo-růžový stín. Celé víčko jsem pak lehce ztmavila posledním stínem v paletce a abych prohloubila pohled, použila jsem ještě trošku toho nejtmavšího stínu. Na konec jsem smíchala 2 nejsvětlejší stíny jako rozjasňovač ve vnitřním koutku. Furt jsem nevěděla co tomu chybí. Ale řekla jsem si, že trochu zablbnu a vytáhnu mojí snad nejoblíbenější fialovou linku od NYXu. Tři řasenky no a máme hotovo!! ♥ 

















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky