Podzimní oblíbenosti 2017 ♥

Ahoj ♥
Vítám Vás po delší době opět u mě na blogu! Dneska jsem si pro vás nachystala podzimní oblíbenosti aneb co u mě na podzim prostě nesmí chybět! Podzim miluju snad ze všech období nejvíce. A co vy? Máte radši barvičky a opadané listí nebo neustálé škvaření se na sluníčku? ♥




I na podzim miluju si lakovat nehty. Neonové barvy jsem opět schovala a naopak vytáhla tmavé,fialové, hnědé nebo červené laky. Ať už lesklé, matné nebo s třpytkama, miluju všechny tyto barvy co k podzimu prostě neodmyslitelně patří.


Nevím proč, ale k podzimu se mi hodí i výraznější konturování. Já nikdy nepoužívala bronzery apod. Ale poslední dobou jsem si tuto techniku zamilovala. Možná nevýhodou konturování je to, že v drogériích je docela těžké sehnat hezký bronzer, co nebude mít červený podtón. Jediné, co konturuji jsou tváře a čelo. I málo je někdy více a proto kontury nijak zvlášť nepřeháním.


Bronzové, oranžové, hnědé nebo zlatavé stíny, joo to je na podzim moje! Neříkám, že tyto barvy nenosím ani přes rok, ale právě v tomhle období je to ještě lepší. Mně tmavé oči moc nesluší, ale jednou za čas do divadla nebo jen tak lehce do školy nahodím bronzovo - hnědé líčení. Prostě, sjem milovník těhle barev!


Rtěnky, konutrky, burgundy barvy nebo tmavě hnědé. Já niky nebyla milovník barev, ale tehdy se ve mně něco zlomilo a já začala kupovat rtěnky a konturky ve velkém. Mezi naprostou klasiku patří konturky od Trend It Up nebo tekuté dvoufázové rtěnky do Dermacolu ♥



Svíčky, svíčky a ještě jednou svíčky! Miluji vůně a svíčky z Ikey. Za málo peněz hodně muziky. Já nikdy ale nebyla typ člověka, co utratí stovky za jednu svíčku. Opravdu doporučuji se po nich podívat v Ikey, protože roky už nekupují svíčky nikde jinde! ♥ Srdcovka ♥


Podzim - zima = mikiny a svetry. Pamatuji si jak v 9. třídě jsem měla jeden svetr. Teď mám jeden celý šuplík věnován mikinám, svetrům a všelijakým kardigenům. Prostě, když nevím co na sebe nahodit, vezmu mikinu nebo pořádně teplý a huňatý svetřík a jdu. To přesně na tomto období zbožňuju ♥

A co Vy? Co právě na podzimu milujete? ♥

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky