Co miluji na podzimu? ♥


Co pro mě znamená, když se řekne podzim? Jako první si určitě vzpomenu na pestrobarevnou škálu barviček - zelená, hnědá, červená, oranžová apod. Spousta lidí určitě nemá toto období rádo, protože chtějí ještě teplo, sluníčko a nekonečné opalování se. Neříkám že léto nemám ráda. Ale prostě naprosto miluji ten pocit, když můžu jít domů, když zapadá slunce a je zima. Potom si uvařit čaj, obléct si pořádně teplé a chlupaté ponožky, zapálit svíčku a učit. Tento pocit komfortu je pro mně k nezaplacení. Možná si říkáte ,,a to ti nevadí neustálý déšť?'' Ne. Období deště k podzimu prostě patří. Uznávám, je to sice depresivní počasí a i já někdy přemýšlím nad svým životem, ale kdo ne?.. Co se týče jídla, taky tak zbožňujete dýně na všechny způsoby? Nebo uvařit si horký čaj, či výborné kafe? Vrátím se ještě k tomu počasí. Když je venku ještě trošku teplo a svítí sluníčko, obléknu si legíny, pohodlnou mikinu a bundu, nasadím sluchátka a jdu se projít na čerstvý vzduch. Nikam do města, mezi byty nebo tak, ale hezky do přírody, kterou mám hned za rohem. Nejlepší pocit je vyjít si na kopeček, sledovat město při západu slunce a u toho poslouchat písničky. Loni se mi podzim spojoval trochu se stresem, ale to proto, že jsem měla taneční a s tím spojenou i bílou prodlouženou. Letos si plánuji ale podzim užít naplno.Užít si ranní mlhy, odpoledního deště nebo překrásného západu slunce. Možná si říkáte, je ta holka blázen? Ano je..  Ale prostě hodlám si toto období užít co nejvíc můžu. A víte co je na tom to úžasný? Až toto skončí, bude zima - a budou Vánoce. Ale to je příběh na někdy jindy ♥ A co vy? jak vnímáte podzim? ♥ 




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky