Oblíbenci za měsíc srpen 2017 ♥

Ahoj ♥
Vítám vás zpět na mém blogu. Tentokrát tu mám nachystanou moji oblíbenou rubriku - Oblíbence. Tentokrát za měsíc srpen. O prázdninách jsem se moc nelíčila, tak se nedivte, že je tam tak málo dekorativní kosmetiky. :D



Jako první začnu botama. Mám tu hned dva páry. První pár jsou tyhle hodně neonové, oranžové boty značky Nike. Hodně jsem viděla že je lidi nosili na běhání a celkově na sporty. Já je normálně nosím jako boty do školy nebo jen tak do města. Nejraději je kombinují s jednoduchým trikem a riflama. Kupovaly jsme je s mamkou asi za 1100 Kč a velikost mám 42,5. Normálně mám 41 - 42.. ale asi jsme šáhly po špatné velikosti. To ale nevadí, protože jsou strašně pohodlné!



A druhé botky mám z Globusu za 150 Kč. Toto je velikost 41 tuším.  Jsou to obyčejné slip on boty. Ze začátku jsem z nich měla odřené paty, ale to mám snad z každých bot. Teď je ráda nosím, protože jsou basic a hrozně pohodlné!



Teď budu pokračovat dekorativní kosmetikou, kterou tu mám. Je to tato skvělá paletka od NYXu cosmics metals. Objednávala jsem ji z jejich e-shopu za 219 Kč. Možná byste si mysleli, že stíny budou máslové, ale opak je pravdou. Jsou trošku sušší, ale nepráší a jsou nádherně pigmentované. Skvěle vypadají jako rozjasnění vnitřního koutku, nebo když ráno nestíháte, stačí si nějaký ten stín přetřít přes celé víčko a máte hotovo! 



Tenhle produkt není koupený u nás, ale je přivezen ze zahraničí.. o čem mluvím? O tomto makeupu od Gabriely Salvette. Makeup je trošku hustší a středně krycí. Musím říct že bych ho zařadila hned za makeup od Catrice. Není tak dobrý, ale určitě stojí za povšimnutí, protože má dobrou výdrž. Myslím si, že se dá koupit aji u nás v drogériich, ale ještě jsem se tady po něm nekoukala. Pokud ho uvidíte, a chcete makeup co vydrží, ale má střední krytí, určitě po něm šáhněte.





Dál tu mám pečující kosmetiku. Jako první Vám ukážu tenhle levný produkt od značky Bione. Je to gelové sérum na problematickou pleť s tea tree olejem. Stačí když si trošku dáte na prsty a jemně vmasírujete do pleti. Pleť je potom hodně napnutá a jakoby ulepená, ale tomu pomůže normálně krém. Sérum mi docela aji pomohlo s akné, ale zkouším ho teprve chvíli, ale i tak jsem si to zamilovala!


Tea tree olej.. Zázrak co Vám pomůže s pupínky. Pravdou je, že trošku smrdí, ale věřte mi, že za ten výsledek to stojí. Nevím přesně kde ho koupit a kolik stojí, protože ho jeddou přinesla mamča domů, ale pokud máte nějakej začínajíci pupínek nebo pupínek, kterej Vám už vyrašil a nenápadně připomíná kráter, určitě si dejte na vatovou tyčinku trošku olejíčku a on Vám ho vypálí. Určitě to zkuste.


Poslední věcí není žádná kosmetika, ale doplněk. Jsou to konkrétně tyto náušnice z Avonu. Jsou to náušnice zvěrokruhu. Já mám kozoroha. Náušnice jsou zlaté, ale je to ten typ šperku, co Vám buďto zčerná nebo zrezne. Proto si náušnice před nošením nalakuju průhledným lakem. Ten je před vlivy okolí skvěle ochrání! :)



Už dlouho tu nebylo něco jako seriál, hudba nebo interpret. Proto to dnes napravíme. Bože já si zamilovala Živí mrtví (The Walking Dead). Miluju ten děj, zápletky a hlavně vztahy mezi lidma. COž mi připomíná můj oblíbený pár Maggie a Glenna. Glenn je moje nejoblíbenější.. ikdyž osud rozhodl. Nebudu tu říkat jak to dopadne.. Ale nikdy by mě nenapadlo, že zombíci mě budou bavit.. a co vy? sledujete?? ♥



To je pro měsíc srpen vše! Doufám že jste si prázdniny užili a přeji Vám hodně štěstí ve škole a úspěchy v práci!♥ 



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky