Místa která chci navštívit 2017

Ahoj ♥
Nedávno jsem našla svůj seznam míst, kam bych se chtěla podívat a říkala jsem si, že by nebylo na škodu Vám tyto místa ukázat a něco málo o nich napsat ♥

Amsterdam, Nizozemsko


Toto město mě strašně láka od té doby, co jsem viděla film Hvězdy nám nepřály. Dům Anny Frankové, tulipánové zahrady a architektura, to je to, co mě láká nejvíc  ♥

Antilopí Kaňon, Arizona

Ty barvy, to vše, je to dokonalý a myslím si, že to stojí za to něco tak nádherného vidět na vlastní oči. ♥

Bali, Indonésie 

Moje kamarádka byla na Bali a podle vyprávěni a fotek, se Bali stalo jedním z míst, které bych chtěla navštívit, určitě ti stojí za to ♥

San Francisco, Kalifornie 

San Francisco je už od malička můj velkej sen. Prostě Golden Gate, pláže v kalifornii a to všechno. Jedno z míst, které prostě musím vidět! ♥

Kanada

Nemám tu přesně místo, kam bych chtěla jít, ale lákají mě města jako Toronto, Ottawa apod. Chtěla bych procestovat snad celou Kanadu, její přírodu a krásu ♥ Další velký sen!

Maledivy, Asie

Sluníčko a nádherné domky u pláže. To je důvod, proč mě tak strašně láka exotika jako jsou Maledivy ♥

Morain Lake, Kanada

Toto je konkrétní místo v Kanadě, kam bych se chtěla podívat. Láka mě ta krajina, ten pohled a to vše. Prostě přímo kouzelné ♥

Národní park v Utahu

Ten pohled musí stát za to. Jak říkám, radši nějaké zahrady, národní parky nebo jezera než třeba zajít do muzea nebo galerie, ♥

New York, USA


Naprostá klasika snad každého z nás. New York je prý sice špinavé město, ale přesto mě to láká se tam někdy podívat ♥


A co vy? Jaké jsou vaše vysněná místa, kam se chcete podívat ? ♥♥





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky