Moje léto 2017 ♥

Ahoj ♥
Dnes je kalendářně poslední den letních prázdnin. My ale do škol zamíříme až v pondělí 4.9. Já jsem asi jedna z mála co se do školy těší. Hledám i maličkosti, kvůli kterým se můžu těšit. Ale i tak bych Vám chtěla něco málo povykládat o mém létě.
Léto.. období tepla a neustále pařícího slunce. Proto jsem letos zamířila do našeho oblíbeného Bulharska, jaká byla moje dovolená jste si už mohli přečíst ZDE. Bylo to skvělých 7 dní strávených společně s mojí maminkou. Nechyběla ani setkání s přáteli a oslava narozenin mojí nejlepší kamarádky ♥. Potkala jsem některý děcka ze základky a poznala nové lidi. Taky jsme stačila být týden v roli trenérky volejbalu, což jsem si užila a s holkama to byl úžasnej nabitej týden. Přiznám se.. do školy jsem zamířila ještě před 4. zářím, 2 dny jsme totiž stěhovali školní knihovnu a tahali knížky. I při práci ve škole byla neuvěřitelná sranda a já za ty 2 měsíce konečně viděla zase svoje spolužáky. Možná pro někoho to léto zní nudně, pro mě ze začátku taky, ale bylo to skvělé si zase odpočinout od toho stresu co mě teď zase čeká. Nakonec jsem si léto nehorázně užila a děkuji všem lidem, co mi ho pomohli jakýmkoliv způsobem zlepšit. V pondělí už sice nastane ta krutá realita, ale pevně věřím že sluníčko nám vydrží ještě chvíli. I kdyby ne, nastane období, které miluju ze všeho nejvíce.. Podzim ♥ Takže sbohem letní prázdniny a vítej školní roku. Od pondělí na novo, jako třeťačka ♥ 




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky