Letní nákupy 2017 / 1.část

Ahoj ♥
Léto už je skoro za námi, teda alespoň letní prázdniny určitě a já jsem si pro vás připravila nákupový článek. Ukážu Vám dneska 1/2 věcí, co jsem si za měsíce červen/červenec a srpen koupila. Je toho opravdu spousta, takže to mám rozdělené na dvě části, na tu druhou se můžete těšit začátkem září :)




Jako první tu mám sadu štětců, kterou jsem objednávala přes Pink Pandu. Po těchto barevných štětcích, pokukuju už dlouho, ale až jejich 60% sleva mě k tomu donutila :D O kterých mluvím? Konkrétněji o těchto bronzovo- tykysových. Skvěle se s něma pracuje, produkt hezky nabere a jsou hustý, takže se Vám při pudrování nelámou. Stály mě tedy ve finále 250 Kč a celkem jich je 7. Určitě se koukněte, na Pink Pandě nejsou jediný. Mají tam velký výběr! Ještě velké plus dávám za roztomilé balení, ve kterém štětce přišly.



Dále budu pokračovat tělovým sprejem Pur Blanca od Avonu. Vůně je docela silná, takže musíte být se sprejem opatrní. Kupovala jsem ho za 50 Kč. Balení je nádherné, ale co je ještě lepší je ta vůně. Já na popisování vůně nejsem dobrá.  Takže jediný co Vám řeknu je, že voní božsky! 


Zůstaneme u spreje, ale tentokrát u fixačního. Tento sprej je od Tommy G. Makeup fixuje skvěle a nedělá na pleti neplechu. Vytvoří jemnou mlhu, takže žádné nepříjemné kapky. Kupovala jsem ho přes mé oblíbené Notino. Předtím jsem vždy používala Avon fixační sprej, ale tenhle vyjde cenově líp a dělá skvělou službu! Za málo peněz hodně muziky!




Trend It Up má limitku, kterou můžete ještě koupit. Je to limitka co nese název Tropicalize. Jedná se o paletku na pleť. Obsahuje celkem 3 pudrové produkty - bronzer, který mi příjde trošku do červena, zlatý higlighter a broskvová šťavnatá tvářenka. Paletku jsem pořizovala za 189 Kč, mám jí snad už 3 týdny, používám ji každý den a snad vůbec neubýva. Je opravdu skvělá, až na ten bronzer, ale podle mě to není nic tak strašného a nenositelného!




Teď odbočíme k paletce na oči a to konkrétněji do Makeup Revolution. Vy jste už o této paletce mohli něco přečíst v tutoriálu : ZDE. Tahle paletka je docela dobře pigmentovaná, stíny sice možná trošku práší, ale není to nic tak strašného. Paletka 12 stojí 199 Kč a vy ji můžete koupit v Rossmanu, na oficiálních stránkách Makeup Revolution nebo na Notinu, kde jsem ji kupovala ja. K paletce Vám dojde ještě oboustranný, pěnový aplikátor, ale já ho nikdy nevyužiju. Paletka obsahuje v 1/2 stíny s leskem a druhá polovina paletky jsou jen matné stíny. Tahle paletka je dobrá na denní, ale i večerní líčení. Určitě po ní koukněte.




Teď Vám postupně ukážu všechny produkty na rty. Začala bych asi 16 hodinovou tekutou rtěnkou od Dermacolu. Mám doma celkem dva odstíny a k nim jsem teď přikoupila i odstín 12, po kterém dlouho koukám. Ale vždycky jsem si říkala, nee ty máš dost rtěnek. A tak to dopadlo, mám jí doma :D. Rtěnka nevysušuje, vydrží snad všechno, i pečenou kačenu mi vydržela. Tohle je jediná rtěnka, u které vím, že když ji zapomenu doma, tak se během dne nic nestane. Jak se znám, určitě to není poslední odstín, co mám doma.



Dál je na řadě obyčejný balzám na rty od značky Astrid. Na rtech je příjemný, dobře hydratuje a není nijak zabarvený. Asi nemám mu co vytknout, prostě hydratační balzám z DMka za 30 Kč.





Pokračovat budu taky balzámem a to konkrétněji balzámem od Maybelline - Baby Lips Sport. Musím uznat že tenhle balzám ve výprodeji za 39 Kč trumfl EOS a vlastně všechny balzámy co jsme doposud měla doma. Voní po třešních,  skvěle hydratuje a myslím že má SPF 10. Bohužel to byla asi limitka, protože jsem ho už v obchodech neviděla, takže nevím, co budu po dopotřebování produktu dělat.




Další je na řadě matná rtěnka od značky Gosh, která zaručeně patří mezi moje objevy tohoto roku. Mám konkrétně odstín 002, což je nádherná matná růžovo-světle fialová rtěnka. Na rtech je opravdu nenápadná a nějaké to malé jídlo a pití dá. Pak už je potřeba ji přetřít. Já ji opět kupovala přes Notino a to za 139 Kč. Určitě ještě kouknu po dalších odstínech, protože je skvělá! Mohli jste o ni také čśit v Oblíbencích za měsíc červenec ZDE.



A jako poslední produkt na rty tu mám lesk na rty od NYXu. Je docela sytě pigmentovaný, takže bacha na něj :D kupovala jsem ho opět přes Notino (nakupuju tam nějak často) za zhruba 50 Kč. Na rtech je příjemný, nelepí ale je to lesk takže moc nevydrží.







Co by to bylo za nákupy bez linek. A jak jinak bez modrých. Prvně Vám ukážu modré od NYXu v odstínu Vivid Saphire. Linky jsou sytě pigmentované, vydrží celý den, neobtiskávají se, nepraskají, prostě vše co si představujete u dokonalých linek. Kupovala jsem je v Douglasu za 139 Kč. Doma mám ještě fialové, žluté a plánuju pořídit ještě světle zelené. 


A jako druhé tu mám modré linky, tentokrát od Trend It Up a jsou z limitované kolekce Cool Breeze. Jsou skvěle pigmentované, nepraskají a neobtiskávají se. V balení jsou sice trošku třpytivé, ale na oku zasychají do matna. O linkách jste už mohli také číst v barvě měsíce ZDE.






O další věci jste už taky mohli číst u mě na blogu. Je to paletka od značky Nicka K. Je barevná, třpytivá a taky hrozně prášivá. Nevýhodou je, že okénka jsou docela malý, takže se tam dostanete jen s menšíš štětečkem. Co se týče pigmentace, ty růžové stíny nejsou nijak zvlášť pigmentované, ale zbytek je docela v pohodě. Tutoriál s ní můžete vidět ZDE.




Předposlední věcí je olejové srdíčko do vany ze Sephory. Byla to pro mě trochu nostalgie, kdy jsem jako malá měla něco podobného, akorát to byla zvířátka. Tahle malá sranda stála 20 Kč, měla v sobě drobné třpytky a olejíček co v ní byl, byl velice příjemný. Určitě nemám naposledy!


A jako poslední tu mám ořezávátko na tužky na oči. Je od Catrice a výhodou je, že má dírku jak na malé tak na velké tužky, což se hodí pro moje Jumbo Pencil od NYXu. Je příjemně ostré a tužky ořezává skvěle. Kupovala jsme ho v Rossmanu za zhruba 50 Kč.






Tak to je k první části nákupů vše. Vy mi dolů do komentářů napište 2 nejoblíbenější věci, co jste si za tyto prázdniny koupili ♥










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky