Kolekce laků Trend It Up - recenze + swatche

Ahoj ♥
Posledních pár týdnů jsem se věnovala takovému malému projektu. Značka Trend It Up je podle mě dost oblíbená a hlavně její laky.. Já jích vlastním celkem 5. Proto jsem se posledních pár týdnů rozhodla lakovat si nehty právě jenom lakama od Trend It Up. Tak se pojďme společně podívat, jak to vše dopadlo!





Trend It Up - Double Volume And Shine Nail Polish


Tento lak je velice přirozený (nude). Název Double Volume And Shine je zvolen správně. Lak se nádherně leskne a vypadá, jako kdyby byl gelový a musel se zapékat. Kryje hezky ve dvou vrstvách. Teď bych Vám ale ráda něco řekla o výdrži. Já si nejsem furt jistá, jestli mě tyto laky všeobecně vyhovují. Tento vydržel zhruba 3 dny, což je na mých nehtech od značky Trend It Up snad nejvíce.

4/5 bodů


Trend It Up - Metallic Dust Nail Polish



Tenhle lak jsem jako spoustu dalších kupovala ve slevě za nějakých 35 Kč. Barva mě na první pohled velice zaujala, protože takovou jsem doma ještě neměla ( a to mám asi okolo 100 laků na nehty). Bohužel, lak je docela zklamání. Sice hezky kryje ve 2 vrstvách ale na nehtech vydržel sotva dva dny a když se Vám tato barva odírá, nevypadá to moc hezky.



2/5 bodů


Trend It Up - N°1 Nail Polish


Tenhle lak je menší než všechny ostatní. Ty velké laky mají 11 ml, za to tenhle má jenom 6 ml. Co se týče barvy, je strašně zvláštní, ale zároveň strašně nádherná! Je světle fialkový se světle modrými a stříbrnými odlesky. Trošku jednorožec. Tento lak řadím mezi mé nejoblíbenější, ať už od této značky nebo celkově z mojí sbírky. Na nehtech kryje ve 2 vrstvách a vydrží hezky 3 dny. Na nehtech vypadá elegantně a nenápadně. Dá se ještě myslím za nějakých 35 Kč pořídit v DM drogériích. :)

5/5 bodů ♥


Trend It Up - Holo Dimension Nail Polish



Tenhle lak je naprostá dokonalost! Je to Holografický lak, který je místy oranžový, někdy růžový, žlutý nebo hnědý. Má v sobě třpytky, které při odlakovávání udělají trošku neplechu. Není to ale nic, co by se nedalo přežít. Lak se myslím už nedá koupit, protože o je ze starší kolekce Trend It Up. Pokud na něj ale někde narazíte, berte ho! Kryje hezky ve dvou vrstvách a vydrží krásné 3 - 4 dny, což je umě veliký úspěch! Jsem moc ráda, že jsem si ho tehdy koupila ♥

5/5 bodů ♥




Trend It Up - Soft Matte Nail Polish



Tohle byl myslím můj první lak od této značky. Kryje hezky ve dvou vrstvách, ale co je důležité, zasychá zcela do matna. Je to nádherná světlá růžovo-fialová barva, která vypadá elegantně. Vydrží zhruba 3 dny, ale stejně jak u toho zeleného laku, je to překvapivě vidět když se trošku laku odloupne. A já jsem na toto strašně háklivá, že jsem schopná to celý předělat kvůli malému kousíčku odlouplého laku :D


4/5 bodů



Tak to je vše. Vy mi určitě dolů do komentářů napište, jaké máte zkušenosti s Trend It Up laky, a jestli Vám vyhovují ♥




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky