Dovolená v Bulharsku ❤

Ahooj ♥
Nedávno jsem přijela z Bulharska, kde jsem byla s moji maminkou. Musím říct že jsem si skvěle odpočinula a počasí nám krásně vyšlo, tak co víc si přát. Bylo tam nádherně, dovolenou jsem si užila, tak jsem se rozhodla, že se s vámi podělím o mé zážitky.



Do Bulharska (předněji do Primorska) jsme odlétaly v pátek 7. července. Já mám teda z lítání docela strach, takže jsem se snažila cestu prospat. Nakonec jsem usnula marně jen na 5 minut asi. :D I tak nás tahle plechovka v pořádku dopravila na místo letiště v Burgasu. Tam na nás čekal pán z hotelu. Od této doby jsem byla připravena si dovolenou maximálně užít.
Ještě bych ráda dodala, že jsme odlétaly z Brna, kde jsme byly kolem 5 hodiny. Řeknu Vám, že nádhernější východ slunce jsem v životě neviděla. Bylo to opravdu kouzelné!!






Výhoda byla že jsme byli z letiště za zhruba hodinku na hotelu. Sice bylo zataženo a trošku chladno, ale odpoledne se vyčasilo a tak nastal čas plácání se v moři a válení šunek na pláži, která byla písčitá, což naprosto miluju ♥



Každý den vypadal skoro stejně. Ráno jsme sice vstávaly kolem 9, ale než jsme se nasnídaly a tak nějak dostaly z pokoje bylo kolem 11. Na pláži jsme vydržely tak do 3 až do 4. Potom hurá na pokoj, vysprchovat pouklidit a zdřímnout si. Za hodinu byl čas se chystat a potom jsme vyrazily do městečka, kde byly všelijaké obchůdky a stánky. Večere, na jakou jsme měly chuť a u toho jsme věčně mastily karty. Dvakrát jsme zašli i na drink do městečka. Poprvé to bylo Mojito a pak blue frog, ve kterém bylo všechno možný. Bylo to dobrý, ale hlava se po tom motala docela dost :D 





Pláž byla moc hezká, nebyla nějak špinavá a neválely se zde odpadky. 




 


Kdo si hraje nezlobí!


Řeknu Vám ale úžasnou storku. Teda vlastně má blbý konec ale co už. Jeden den jsme tak ležely s mamčou na osuškách a říka: Hele tam jde ken (nemyslela to zle, věřte mi že to fakt tak bylo) Byl to nějaký kluk, ikdyž z dálky jsem si původně myslela že už musí mít manželku :D ale nějak jsem na to zapomněla. Druhý den už bylo kolem půl 4 odpoledne já zaregistrovala toho stejného kluka, o kterém mluvila mamča , akorát s tím rozdílem že ležel jen pár metrů ode mně. Říkám si že je faakt hezkej, měj pěkný tělo, prostě dokonalost. Tak jako řekněte mi, kdo by se nekoukl že.. No a tak si tak povídám s mamkou a najednou slyším jak zamnou někdo říká Ahoj.. a já strnula a pomalu se otočila. A hádejte... byl to on! Sice se šel jen zeptat kolik je hodin, ale prostě já byla z toho úplně mimo. A to jsme si celou dobu říkala, že při mým štěstí to nebude Čech..aa ejhle. A teď tá smutná část..... Ani nevím kdo to byl.. Pak už se neukázal a druhý den na pláži jsem ho zahlédla v dálce, ale těsně předtím než jsme odcházely.. Bohužel.. druhý den jsme už odletaly.. Věřte mi že do teď si na něj vzpomenu. Ale byl fakt hezkej :D : D♥

No a pak následovala cesta domů. odlétaly jsme v sobotu 15. července do Ostravy, kde nás čekal taťka a hurá domů. Věřte mi nebo ne, ale aji jsem se těšila. :)
Dovolená byla skvěla i přesto, že jsem na tomhle místě byla asi už po 6. Nevadí, jela bych zase ♥




Na závěr Vám v rychlosti ukážu pár věcí, co jsem si tam koupila ♥

Každý rok si odvezu nějaký náramek. Letos to vyhrál tento, vyroben z FIMO hmoty. Jelikož Bulharsko je docela známo svými výrobky z růži, rozhodla jsem se zkusit tuto růžovou vodu a krém. Růžovou vodu testují a zatím ještě nemám na ni názor. No a na závěr. Jsem si vybrala tři laky od značky flormal. Zatím jsem jen zkoušela ten žlutý a vypadá jako držák.! 
















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky