1. měsíc prázdnin, fotodeník ♥

Ahoj ♥
Červenec je za námi a srpen ještě před námi. Popravdě, jsem asi jediná z mých kamarádů, co se těší do školy.. protože popravdě, co o prázdninách furt dělat.. Ano vím jsem divná :D I tak jsem stačila něco málo za červenec zažít, ikdyž oproti mým vrstevníkům, žádnej výbuch. 

První týden jsem opravdu neměla co dělat.kamarádi byli pryč, na táborech nebo na dovolené. Takže jsem byla buďto doma, u babičky nebo na bazénu..

Pak jsme ale 7.července odlítaly na týden do Bulharska, to byl aspoň zážitek V Primorsku jsem byla asi po 6 a jela bych tam klidně znovu. Článek o Bulharsku jste už mohli vidět ZDE.


Přiletěla jsem zpátky do ČR 15. července. A potom jsem se konečně už viděla s mojí nejlepší kamarádkou. Zašly jsem do kina na Všechno úplně všechno a tenhle film můžu jen a jen doporučit. Byl úžasný! Potom jsme furt chodily do cukráren, kaváren a furt se jen přejídaly :D Trávily jsme čas spolu kdy jen to šlo!


Vím že tohle nepatří úplně do konceptu, tohohle článku. Ale 20.7.2017 spáchal sebevraždu Chester Bennington, frontman kapely Linkin Park, kterou já úplně milovala. Napsala jsem o tom i samostatný článek ZDE.


Zítra s mojí nejlepší kamarádkou slavíme její 17. narozeniny. Moc se těší a jelikož ona tenhle blog čte taky, tak Vám dárek ukážu až v oblíbencích za měsíc červenec. ♥

Jak říkám. V červenci toho nebylo moc.. Srpen nebude o nic jinačí, protože mě čeká soustředění s volejbalem a pomáhání ve školní knihovně.
Užívejte zbytek prázdnin jak nejlépe můžete! ♥






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky