Thanks for April 2017 ♥

Ahooj, vítám vás zpět na mém blogu :)
Měsíc duben utekl hrozně rychle a já se chci s vámi podělit o moje zážitky! Tak žádné okecávání a jdeme na to!

Hned prvního dubna měla moje kamarádka narozeniny. Jelikož bylo nádherně tak jsme poseděli na zahrádce a povídali si a věřte mi, úžasně jsme se bavili! ♥
Co by to bylo za měsíc bez nějakého divadla! My jsme s mojí nejlepší kamarádkou a děckama ze třdy vydali na představení do Městského divadla v Brně na muzikál Beatles a bylo to nejlepší co jsem kdy v divadle snad viděla (hned po Marry Poppins) ♥




V prosinci jsem bohužel kvůli známkám musela skončit po 9 letech s volejbalem. Bylo to pro mě složité rozhodnutí, ale musela jsem se s tím tak nějak u smířit. Jenže.. ehjle.. Bylo mi nabídnuto, že můžu trénovat holčeny od věku 12- 14 let. Samozřejmě jsem hned nabídku přijala a 12.4. Jsem šla na svůj první trenink jakožto "trenérka". 



A jedna z posledních, ale pro mě asi nejhezčích vzpomínek byl výlet na Kaprálův mlýn! Článek jsem o něm už psala, takže si to můžete přečíst. Poznala jsem nový děcka a užila si skvělé tři dny bez starostí. Moje jediná starost byla, abych nezaspala. Opravdu úžasný a doporučuji tam jet!!



Co bylo však nádherné na vstávání bylo to úžasné slunce, jenž zářilo oranžově, někdy až červeně! Nádherné bylo také sledovat západ Slunce ♥




V dubnu jsem také nezapomínala na své nejlepší kamarádky ! ♥


A co Vy? Na co nejraději vzpomínáte? ♥


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky