Medvědí soutěska + Dlouhé stráně - fotodeník

Ahoj ♥
Dneska jsem se s vámi rozhodla podělit o mé školní dobrodružství na Medvědí soutězce a poté na Dlouhých stráních. Doufám že se vám bude článek líbit a tohle místo určitě doporučuji navštívit!









  

 




Pravda je, že výlet nebyl pro ty co mají strach z výšek, ikdyž musím smekat před 2 lidma co měli fobií a vyšli až nahoru! Celou cestu nahoru jsme šli totiž po takových dřevěných mostech, chvílemi žebřících. Na fyzičku to bylo dobrý a nádherný výhled byl i zhruba z poloviny soutěsky. Ovšem nejhorší byla asi cesta dolů po kamenech kdy to pěkně klouzalo :D Musím ale uznat že jsem poznala spoustu opravdu úžasných lidí a jsem nadšená, že jsem jela! Soutěska se nachází v Německu a cesta autobusem nam trvala zhruba 4,5 hodiny, ale byl to silny a užasny zážitek! ♥


--------------------------------------------------------




 
Toto byl výlet hned druhý den na PVE (přečerpávací vodní elektrárnu) Dlouhé stráně. Kdo by si to řekl, ale kolem týhle nádrže jsme šli asi 45 minut a chvílemi to připomínalo moře :D opravdu to bylo hezký i vzhledem k tomu že nas autobus vyhodil až nahoře takže byl luxusní výhled!! ♥

Opravdu doporučuji navštívit obě místa! je to nádherná podívaná! No a nebyla bych to já, abych si na závěr neodpustila nějaký ten západ slunce ♥




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky