Face chart aneb kosmetika na papíře

Ahojte ♥
Jsem zpět, ale tentokráte s novým článkem na téma face chart. Někteří z vás ho možná znáte, někteří možná ne. Jde o to že si nakreslíte (nebo vytisknete) šablonu obličeje (máte ji v příspěvku) a postupně ji dáváte barvu, konturujete a vytvářite líčení. Fantazie nezná mezí. Já jsem v této práci opravdu začátečník, takže prosím vás se mi moc nesmějte.. :D Každopádně vám teď ukážu jak postupují já a ukážu vám postup :) 
K tomuto vynalézání mě přivedla YouTuberka, u které jsem to viděla ahned musela vyzkoušet: odkaz ZDE


Jako první teda začínám tím, že si vytisknu předlohu :)


Poté si vezmu 2 pudry. Jeden světlejší a jeden tmavší a všechny místa co vystupují z obličeje (nos, čelo, brada. lícní kosti) vykreslím světlým pudrem a tím tmavším zvýrazním ,,zapadla'' místa (pod lícní kostí a vrchní část čela). 


Teď je na čase konturování! K tomu použiju bronzer + tmavší matné hnědé stíny z paletky od Makeup revolution. Držím se podle skutečnosti a konturují pod lícní kostí, nos a trošku to vezmu přes spánky až na horní část čela. Nesmím také zapomenout na tvářenku a tu nanáším klidně ve větším množství, aby na papíře pěkně vynikla.


A teď příjde největší sranda! Obočí :D jak říkam jsem začátečník. Obočí si ve skutečnosti nekreslím, takže nejsem tak šikovná.. tak snad prominete ty slimáky co jsem nakreslila :D.. použila jsem gelové hnědé linky, s kterýma se mi kreslí nejlíp.


A teď je ta část, na kterou se těším nejvíc! Oči! Já si zvolila trochu výraznější líčení, s hlavní hvězdou se stínama od Trend It Up Scrabeo. Pro oživení jsem do středu dala zlaté třpytky a doplnila s linkou s ocáskem. Pro ty z vás, kteří si to nedokážou představit na skutečné víčku, přenesla jsem tento návrh i na svoje oči! :)






Pak už nám chybí jen rty. Já zvolila kombinaci rtěnky od Avonu a matného creamu od NYXu. Na aplikaci jsem použila malý štěteček na rty.


No a to je vše! Hrozně mě to baví a je to pro mě šílené odreagování! Vy mi určitě dejte vědět v komentech, jestli jste o tom už slyšeli, nebo to už zkoušeli :) 

  















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky