Výlet na Kapraluv mlýn aneb ne každý školní výlet musí být nuda

Ahoj všichni!
Včera jsem se vrátila z dlouho plánovaného školního výletu na Kapraluv mlýn. Řeknu vám ze nikdy není pozdě na to poznat lidi lépe. Tento výlet byl milionkrát lepší než všechny ostatní a jsem ráda že jsem tu mohla být. Proto se s vámi podělím o moje tři denní zážitky :)





První den jsme přijeli zhruba kolem oběda. Cesta k ,,mlýnu " (kde jsme mimochodem taky spali ) byla z kopečka ale při pohledu na to jsem se obávala cesty zpět, která do toho kopce bude stát za to :D. Prvně se nás ujal pan který nás provedl prakticky po celém mlýně. Řekl nám něco o historii, a o všech možných vychytávkach  co zde jsou. Já půlku věci už věděla protože jsem tu byla už 2x. Potom následoval výborný oběd  a ubytování se.  Musím říct že pokoje byli nádherné a postele pohodlnější než moje. Po krátkém poobědovem spánku jsme dostali tablety,  vedoucího a vydali se prozkoumávat krásu moravského krasu. Cesta vedla sice do kopce, ale řeknu vám, že jak to na jaře všecko hezky kvete byla to nádhera a z obávané procházky po lese se vyklubala nádherná 4 hodinová podívaná. Navštívili jsme také lom (funkční ) a bayerovu skalu která měřila 20 m.







 Všechny skupiny a všechny cesty vedly na jedno místo - Pekárnu , což byla obrovská jeskyně. Byly zde i nástěnné malby které byly nakreslené studenty uměleckých vysokých škol. 




Po náročné cestě jsme se konečně dostali na mlýn a všem svoje trasy prezentovali a ukazovali co nás na cestě potkalo.  Já se po tom všem těšila na večeři a do teplé sprchy. Když už jsem se tedy navecerela byla na čase právě zmíněná sprcha. Známe se.. my holky nám to trvá v koupelně vždycky dlouho.  Po hrůzném zjištění s kamarádkou, ze všechny sprchy jsou obsazené a bůhví jak dlouho ještě budou jsme se odvážné vydaly do pánských sprch. Jediné za co jsem se modlila,  aby tam nepobihal spolužák v trenkách nebo hůř... když jsme zjistily ze je volno, neváhaly jsme  hupky dupky do sprch :D. Následovala večerka, ale známe se, kdo ji dodržuje. Tak jsme s holkama kecaly a blbly do půlnoci. Potom spát a hurá další den. Ten jsme začínali snídani, na které jsem se prezrala a tak jsem si na 20 minutek šla lehnout.  Potom už jsme ale opět museli na program. Celý den jsme se zabývali eko vychytávkama na mlýně a na konci dne zpracovali projekt na téma :,, nás vlastní eko dům ". Ten jsme ještě ten samý den odprezentovali a společně jsme konzultovali o různých domech. Nastal opět večer. Klasika večeře a pak sprcha.  V dámských sprchach bylo volno. .ale proč nejit znovu do pánských ze? ;D vše jsme znovu omrkly a s písničkama jsme se šly veselé sprchovat :D. Nastala kontrola pokojů v 11 večer. Jenže musím podotknout, že učitelé co s námi na pobytu byli,  jsou úžasní a kecali s nama skoro do pul 1. Pak jsme se opět vykecavali do 3 do rána.  Ovšem budíček druhý den byl horší. 4,5 hodiny mi nestačilo a na snídani jsem byla jak živá mrtvola. Ale čas se kratil a mne začalo docházet ze dnes jedeme domu. Ale program nebyl ještě u konce.  Čekalo nás buďto prozkoumat jeskyni nebo slaňovat se.  Jelikož mám klaustrofobii a na slaňování nemam koule tak jsem je jen pozorovala dole u bayerovy skály.  Následoval oběd a cesta domů. Bylo mne to strašně lito ale co se dalo dělat.  Děkuji za nádherný program a skvělý čas s lidmi co mám ráda ❤












Komentáře

  1. Máš úžasný blog Miško 💞 Závidím, že jsi tam jela znovu, hnedka bych se tam vrátila.
    Jo a fotíš moc krásný fotky😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mooc ♥ nadherny to tam bylo. Klidně bych jela i po čtvrté :D ♥

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky