Jak se zbavit stresu / Co mi pomáhá

Krásné úterý všem, poslední dobou bylo pro mě stresové období, ať už co se týče školy, rodiny nebo vztahů. Ale jak vidíte stále žiju, takže si myslím že stres není něco co by se nedalo zvládnout. A pokud Vám zvládání stresů dělá problémy, tak jste tu správně :) Já se s vámi dnes podělím o mé zkušenosti jak zvládnout stres lépe :)

Procházky

Mně třeba pomáhá pro filtrování stresu dlouhé procházky. Klidně můžete vzít s sebou i svého milovaného mazlíčka, ale ten můj pes je hrozný pako takže s ním moc často nechodím. Moje výhoda je, že za domem mám kopec ze kterého je nádherný výhled na celé městečko kde bydlím. Moc ráda sem chodím když mám nějaké trable, protože máte nádherný výhled, jste sám/sama a můžete nad vším v klidu popřemýšlet :) 



Jídlo
Tímto nechci říct, když jste ve stresu musíte furt jíst.. bůhví jak by to dopadlo. Ale já když jsem ve stresu tak mi pomáhá si dát třeba KOUSEK čokolády (hlavně ne po kilech) nebo nějaký dobrý steak. Protože přiznejme si, komu není líp když si nedá čtvereček nějaký výborný čokolády? No nemám snad pravdu? 



Horká vana s bublinkama
Není nic lepšího než po náročném stresuplném dni si napustit horkou vanu a dát si do ní nějakou pěknou bombu do koupele nebo pěnu do koupele pro více bublinek. Ráda si ještě pustím nějaké písničky nebo nějakou meditační hudbu na You Tube. Toto mám moc ráda a přiznám se, že to nepraktikuji jen při stresovém dni. Když mám chuť, tak si prostě napustím horkou vanu, bublinky a hupky dupky do vany :D 


Setkání s kamarády
Možná si řeknete že když jste ve stresu nemáte chuť s nikým mluvit, nebo nechcete nikoho vidět.. Ba naopak, není nic lepšího než když víte že máte po svém boku člověka který Vám pomůže, nebo Vám dokáže zlepšit náladu. Já často když něco nezvládám nebo se ve mně mísí mnoho pocitů, zavolám mé nejlepší kamarádce a vše s ní proberu. Od toho tu kamarádi jsou ne?


Sledování filmu / seriálu
Postel, film a Vy.. no není to krásná představa? Žejo? Já toto ráda praktikuji. Alespoň na chvíli mi pomůže zapomenout na všechny starosti. Teda záleží jaký film si vyberete. Je jasný že když si pustíte nějaké drama nebo horror tak to asi nebude úplně splňovat své účinky. Proto doporučuji, jak já říkám nějaké nenáročné filmy u kterých nemusíte moc přemýšlet a jen sledovat. Jsou to filmy typu: komedie, romantika nebo klidně i nějaké pohádky :)


(Zápisník jedné lásky/ The notebook)

Váš koníček
Jako dobrý způsob jak ventilovat stres je dělání něčeho, co Vás baví. Pro mě to je třeba si vzít nějakou bláznivou paletku a pořádně se vyřádit co se týče líčení. Ale pokud je Váš koníček třeba Volejbal jděte si pinknout, pokud je to běh, jděte si pořádně zaběhat. Prostě ve fantazii se meze nekladou. Dělejte to, co Vás baví :)


To by byly všechny typy a rady na to, jak já zvládám stres. Samozřejmě každý má ke zvládání stresu jiný přístup, proto se nebojte a dolů do komentářů mi napište, jak zvládáte stres Vy :) Tak ještě jednou, krásný den :) 




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky